Sorry, the offer is not available,
but you can perform a new search or explore similar offers:

Contract - Universal Banker (Semarang) - Resident

Universal Banker is an entry-level position responsible for meeting sales targets for financial products and services within their assigned district or locat...


From Citi - Central Java

Published a month ago

Video Banking Officer

Requirement:- Male/ Female- English Intermediate (Menengah)- Call Center & Service experienced (Fresh graduate may apply)- Min GPA 2.8 (Scale 4)- Max 30 Year...


From Pt. Infomedia Nusantara (Telkom Group) - Central Java

Published a month ago

Universal Banker - Semarang

The Field Sales Representative is an entry-level position responsible for meeting sales targets for financial products and services within their assigned dis...


From Citi - Central Java

Published a month ago

Credit Development & Support Specialist

Credit Development & Support Specialist- Have a minimum 2 years of experience in related field- Experience in SQL and data visualization- Expert in custom te...


From Wom Finance Klaten - Central Java

Published a month ago

Contact Center Banking

Contact Center Banking
Company:

Teleperformance


Details of the offer

Occupations Contact Center Banking - Semarang: Job Description Contact Center Banking - Semarang: Job information Contact Center Banking - Semarang from the Company Teleperformance , this latest Contact Center Banking - Semarang job vacancy is located in the city Semarang located in the province Jawa Tengah . This latest job opening is open to job seekers who have the latest education / graduate . Job Vacancies in this Customer Service field have been opened and published up to the specified time. Job Responsibility Contact Center Banking - Semarang: Requirement :
Minimal pendidikan D3. IPK minimal 2.75. Lulusan baru dipersilahkan melamar. Tidak terlibat narkoba atau pelanggaran hukum lainnya. Sehat jasmani (selain permintaan khusus seperti disable) dan rohani. Bersedia bekerja dalam SHIFTING (termasuk hari libur dan hari raya). Ramah dan mampu berkomunikasi dengan baik. Bahasa Inggris (Aktif). Memiliki kemampuan berkomunikasi yang baik, sistematis, mudah dimengerti, dan smiling voice. Memiliki kualitas suara yang baik dan tidak berdialek kedaerahan. Memiliki jiwa service dan orientasi pada kualitas. Diutamakan memiliki pengalaman bekerja di Contact Center. Mampu melakukan Up Selling atau Cross Selling kepada konsumen melalui telepon. Mempunyai keterampilan menggunakan aplikasi komputer. Mampu menyesuaikan diri dengan baik terhadap pekerjaan dan bekerjasama dengan rekan kerja. Memiliki kecepatan mengetik minimal 60 Word Per Minutes (WPM). Bersedia untuk penempatan awal di Kota Yogyakarta selama 3 - 4 bulan Job Requirement Contact Center Banking - Semarang: Pastikan lowongan yang Anda cari sesuai dengan judul lowongan kerja tersebut. Pastikan Anda tidak ditawari bisnis investasi yang mencurigakan atau menjadi anggota MLM yang tidak jelas. Perlu diperhatikan jika yang membuka lowongan bukan perusahaan besar, misalnya perseorangan atau CV kecil, maka tips di atas bisa Anda abaikan. Closed Date : ********


Source: Grabsjobs_Co

Job Function:

Requirements

Contact Center Banking
Company:

Teleperformance


Built at: 2024-05-12T23:44:41.176Z