Sorry, the offer is not available,
but you can perform a new search or explore similar offers:

Admin Kantor Jaktim

Occupations Admin Kantor Jaktim: Job Description Admin Kantor Jaktim: Job information Admin Kantor Jaktim from the Company Enkaso Manufakturing , this latest...


From Enkaso Manufakturing - Jakarta

Published a month ago

Admin Jakarta

Occupations Admin Jakarta: Job Description Admin Jakarta: Job information Admin Jakarta from the Company Enkaso Manufakturing , this latest Admin Jakarta job...


From Enkaso Manufakturing - Jakarta

Published a month ago

Receptionist & General Support

Occupations Receptionist & General Support: Job Description Receptionist & General Support: Job information Receptionist & General Support from the Company P...


From Pt Gesit Alumas - Jakarta

Published a month ago

Cbs - Administrative

JOB DESCRIPTION: · Assist in the full process for preparation of daily and monthly invoices as requested by users; · Provide supports, maintain communicati...


From Ernst & Young - Jakarta

Published a month ago

Operation Warehouse Admin & Quality Control

Details of the offer

Occupations OPERATION WAREHOUSE ADMIN & QUALITY CONTROL: Job Description OPERATION WAREHOUSE ADMIN & QUALITY CONTROL: Job information OPERATION WAREHOUSE ADMIN & QUALITY CONTROL from the Company PT Pratama Solusi Armindo , this latest OPERATION WAREHOUSE ADMIN & QUALITY CONTROL job vacancy is located in the city Jakarta Barat located in the province DKI Jakarta . This latest job opening is open to job seekers who have the latest education / graduate . Job Vacancies in this Administrative field have been opened and published up to the specified time.

Job Responsibility OPERATION WAREHOUSE ADMIN & QUALITY CONTROL: OPERATION WAREHOUSE ADMIN Kualifikasi:
Lulusan SMK/SMA/D3 Fresh graduate / memiliki pengalaman dibidang operation executive selama 1 tahun Minimal Microsoft office dan excel Teliti, proaktif, dan keinginan untuk belajar Memiliki kemampuan mengurus pekerjaan sendiri dengan baik Memiliki skill di komunikasi interpersonal Bisa bekerja sama di dalam tim Sistem perusahaan adalah Accurate Pengetahuan ttg Accurate adalah nilai tambah JOBS DESCRIPTION:
Crosscheck item barang masuk dan barang keluar Membuat catatan barang masuk, barang keluar di sistem inventory Follow up barang yang akan masuk dan diservis Follow up dokumen yang diperlukan Staff Pengganti (spare) pembuat surat jalan / invoice / faktur pajak QUALITY CONTROL Kualifikasi:
Lulusan SMK/SMA/D3 Fresh graduate / memiliki pengalaman dibidang operation executive selama 1 tahun Minimal Microsoft office dan excel Teliti, proaktif, dan keinginan untuk belajar Memiliki kemampuan mengurus pekerjaan sendiri dengan baik Memiliki skill di komunikasi interpersonal Bisa bekerja sama di dalam tim Sistem perusahaan adalah Accurate Pengetahuan ttg Accurate adalah nilai tambah JOBS DESCRIPTION:
Mengecek qty dan spek barang yg keluar Menyusun penempatan barang yg efisien dan rapi Menyusun dokumen pemasukkan dan pengeluaran yg rapi dan efisien Job Requirement OPERATION WAREHOUSE ADMIN & QUALITY CONTROL: Pastikan lowongan yang Anda cari sesuai dengan judul lowongan kerja tersebut. Pastikan Anda tidak ditawari bisnis investasi yang mencurigakan atau menjadi anggota MLM yang tidak jelas. Perlu diperhatikan jika yang membuka lowongan bukan perusahaan besar, misalnya perseorangan atau CV kecil, maka tips di atas bisa Anda abaikan.

Closed Date : ********


Source: Grabsjobs_Co

Job Function:

Requirements

Built at: 2024-11-01T07:36:17.759Z